Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Καλώς ήρθατε!



Η αγάπη μου για το σινεμά με έχει συνοδεύσει όλα τα χρόνια της ζωής μου. Ήμουν ακόμη στο δημοτικό και η προοπτική του κυριακάτικου σινεμά σε κάποια από τις αίθουσες της γειτονιάς μου ήταν το μεγάλο γεγονός της εβδομάδας. Από το γυμνάσιο και μετά, άρχισαν οι προσωπικές αναζητήσεις ανάμεσα στις -Β' προβολής- ταινίες της εβδομάδας, πάντοτε στα συνοικιακά σινεμά. Μέχρι τα πρώτα χρόνια του Λυκείου, όταν ανακάλυψα το μεγαλείο της Α' Προβολής με σαφώς περισσότερες επιλογές στις υπέροχες αίθουσες του κέντρου.




Το σινεμά ήταν πάντα μέρος της καθημερινότητάς μου, κομμάτι της εβδομάδας μου, τόπος συνάντησης με φίλους, διαφυγή από τα ζόρια μου, μέρος για όνειρα και σκέψεις... Το σινεμά ήταν το δεύτερο σπίτι μου. Με όλα αυτά τα χρόνια που πέρασαν, με το VHS, το DVD, το downloading, τη συνδρομητική τηλεόραση και τον άπειρο αριθμό κινηματογραφικών επιλογών που προσφέρουν, το σινεμά εξακολουθεί να αποτελεί για μένα αγαπημένο προορισμό, όπου η κάθε ταινία ζει τις καλύτερές της στιγμές.




Με όλα αυτά τα χαζορομαντικά στο μυαλό μου, αλλά πρωτίστως λόγω της τρέλας που με δέρνει για το σινεμά, μπήκα κι εγώ στην παρέα των bloggers. Έτσι, για να μοιράζομαι παρέα σας κινηματογραφικά νέα, σχόλια, να "βλέπουμε" μαζί τις καινούργιες ταινίες κάθε εβδομάδας, να περνάμε καλά παρέα!




Καλώς ήρθατε, λοιπόν, στο MovieFan-Mad About Movies... κι ας μιλήσουμε για ταινίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου